Almanyada´ki Vikipedi Ordusu Türkiye´yi karıştırma Operasyonu başlatı.

Almanyada´ki Vikipedi Ordusu Türkiye´yi  karıştırma operasyonu başlatı.

Hedef listesinde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye Kürt Vatandaşlarına yönelik zulüm uyguluyormuş ispatlamak istiyorlar.

İkinci Hedef ise Vatan Hainlik ve İspiyonluk suclamasiyla Hapiste olan Deniz Yücel´i mahsum mış gibi göstermek istiyorlar.

Bu elemanlar beni Vatanıma karşı çalışmaya davet ettiler.

Ben kabul etmedim!

Gurbetde olsam´da VATANIMI hiç bir zaman satmam, Vatanima hainlik yapmam,

benim adim A. Y.

Almanya´da yaşayan bazı Vatan hainlerine bir çift sözüm var :

 

TÜRK KORKMAZ,

TÜRK PES ETMEZ,

TÜRK VATANINI SATMAZ,

TÜRK TERÖRE KARŞI OMUZ OMUZA MÜCADELE VERİR,

TÜRK CEDDİNİ UNUTMAZ,

ATİLLANIN,

KANUNİNİN,

FATİHİN ,

ATATÜRKÜN TORUNLARI BU VATANI CANI PAHASINA KORUR.

 

Elimde 18 tane Bilgisiyar Resmi var, bütün bunlari kanitlayabilirim:

Kommentar verfassen

